bp2.jpg bp3.jpg bp1.jpg


často kladené otázky

Otázka: Musím řešit otázky ve firmě s malým počtem zaměstnanců?
Odpověď: Ano, BOZP musí řešit všichni zaměstnavatelé bez jakékoli výjimky.

Otázka: Současný technik BOZP ukončil svou činnost, může nový technik plynule navázat na činnost jeho předchůdce?
Odpověď: Ano, to pochopitelně může. Není doporučeno se změnou poskytovatele služeb předělávat celou dokumentaci.

Otázka: Je možné objednat jen dílčí služby? Například jen školení pracovníků?
Odpověď: Ano, konkrétně u nás je možné si objednat jakoukoli dílčí službu.

Otázka: Musí zákazník plnit doporučení technika BOZP?
Odpověď: Ne, technik BOZP plní roli konzultační. Jeho doporučení nemusí zaměstnavatel povinnost respektovat.

Otázka: V jakých intervalech je doporučeno provádět pravidelné revize pracoviště?
Odpověď: To záleží na okruhu vykonávané činnosti. V některých oborech jsou nutné návštěvy po týdnu, ale někde stačí 1x za 6 měsíců. Rozhodující je konzultace v sídle zákazníka.

Otázka: Jak poznám, že technik BOZP je skutečně oprávněn k provozování činnosti?
Odpověď: Každý technik BOZP musí vlastnit certifikát o odborné způsobilosti s platností 5 let. Žádejte jeho předložení.

Otázka: Kolik služby stojí?
Odpověď: Většinou záleží na rozsahu služeb a četnosti návštěv. Vždy ale záleží na druhu provozu.

Otázka: Je nějaký rozdíl v kvalitě poskytovaných služeb od větších firem a OSVČ?
Odpověď: Většinou ne, ale jako v každém oboru také zde fungují společnosti i jednotlivci, které bychom mohli zařadit spíše do kategorie "zlatokopů". Při výběru poskytovatele služeb doporučujeme klást důraz na reference.

Otázka: První návštěva a konzultace je zpoplatněna?
Odpověď: U většiny firem poskytující služby BOZP zpoplatněna je. U nás je první konzultace zcela ZDARMA.

Otázka: Jak to bude probíhat?
Odpověď: Postup je velmi snadný. V rámci první konzultace je třeba definovat potřeby zákazníka a to zejména v oblasti dokumentace. Pokud se zákazník rozhodne služby využívat a podepíše smlouvy, jsou veškeré další činnosti poskytovány "na klíč".

Otázka: Jaké jsou reakční doby v případě vzniku pracovního úrazu?
Odpověď: Reakční doba by měla být vždy maximálně do 2 hodin od nahlášení úrazu. Konkrétně v naší společnosti tento čas garantujeme.